torsdag 21. mai 2009

Sukkersøtt utfordring #40

Jeg har planlagt å delta på sukkersøtt utfordringene mange ganger, men tiden har alltid løpt fra meg men denne uken var jeg for en gangs skyld på høyde med situasjonen. Utfordringen denne gangen var at det skulle være noe fra dyreriket på, og inne i en et mørkt skap så hadde jeg denne lille rakkeren liggende. Her er litt uenighet i heimen om det er et ekorn (som mannen påpekte etter at jeg hadde fargelagt den sort) eller stinkdyr (som mannen påpekte forrige gang da jeg hadde farget den som ekorn).






















Jeg har med promarkere, arkene er fra Wisteriaserien til basic grey. Ellers er det blomster fra prima, perler fra Kaiser, puncher fra Martha Stewart og fiskars, stempel fra high hopes (dyret) og papirgleder (tekst). Motivet er stanset ut med nestabilities og jeg har hatt på en hel del glitterlim.

5 kommentarer:

  1. Wow, så stilig kort da!

    SvarSlett
  2. For et herlig kort! Den lille sjarmøren er jo så søt. Det må da være et stinkdyr...eller?
    Men søt er han i hvert fall.
    Og farger og dekor er jo sååå nydelig. Dette kortet likte jeg kjempegodt :O)

    SvarSlett
  3. Herregud, for et utrolig søtt kort! Se på den lille fyren!! :D :D Så flink du er :D

    SvarSlett
  4. Der var kortet ja :) Måtte jo inn og kikke - og så flott det er! Herlig det stempelet - virkelig :) Klem

    SvarSlett