mandag 20. april 2009

Påskeboks

Kan ikke akkurat kalle dette å komme godt i gang med bloggingen, men nå har jeg planer om å få litt mer aktivitet her inne.

Dette er en boks jeg lagde og fyllte med sjokolade som en påskehilsen til dagmammaen. Jeg lagde også en til barnehagen som jeg egntlig likte bedre fargene på og som fikk en strålende mottagelse, men den hadde jeg plutselig gitt bort før jeg hadde klart å få tatt bilder av den.







































































Jeg hadde ikke allverdens tid på meg når jeg omsider kom i gang, så de ble ikke veldig avansert. Stort sett punktet med stempler fra stempelglede, die-cuts og blomster fra Prima.

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig påskeboks!!
    Flott gave å få :)

    SvarSlett
  2. Kjempefin boks! Og jeg syntes den så både avansert og tidkrevende ut. Takk for kommentar i bloggen min, forresten! Hadde vært kjempehyggelig å møtes for litt scrapping en gang gjengen er på Tysnes :D

    SvarSlett
  3. Ååå, så kul boks!! :D
    Jeg visste ikke at du hadde blogg en gang jeg! :D

    SvarSlett
  4. Kjempe flott boks du har laget Gyr, den likte jeg kjempe godt :)

    SvarSlett