torsdag 29. april 2010

Jeg er legendarisk dårlig til å blogge, selv om jeg stadig har gode planer. Den siste tiden har det vært mye styr med familiens relokalisering til Belgia men innimellom så har jeg strikket endel.

Dette er en babyjakke til en liten baby som kom til verden i midten av april. Helt enkel babyjakke som fikk følge av matchende bukse og en hvit skjorte på veien til norge.

Den er strikket i "baby chamerino" fra "debbie bliss" etter en oppskrift fra samme produsent (tror den bare heter enkel cardigan eller noe). Den ble egentlig ganske fin men det var mye knot med montering for maken til tungvindte løsninger er det lenge siden jeg har vært borti. Jeg ignorerte oppskriften og strikket bolen på rundpinne og skulle ønske jeg gjorde det med armene også for de måtte syes sammen under og det synes jeg ikke ble så pent.



Når jeg skulle pakke pakken innså jeg at jeg ikke hadde kort og heller ikke så mye tid. Jeg fikk rotet frem en søt liten dinosaur og tilhørende papirer. Litt matchende kartong og noen spellbinder dies så vips har man et søtt lite dinosaurkort på omtrent 10 minutter. Kortet er bare på 4x4 tommer så det er vell noe av grunnen til at det gik kjappt.


3 kommentarer:

  1. Trenger ikke å være store greiene for å være kjekt å få, og det kortet der er kjempefint :)Jakken var fin og jeg tipper den settes stor pris på. Det er noe med å få noe som noen har lagt tid og omtanke ned i :) *klem*

    SvarSlett
  2. Herlig strikkejakke! Du er flink!

    -og superherlig dinosaurkort!! :o)

    SvarSlett
  3. Så flott strikkejakke da. Og supersøtt kort. Kjekt du holder strikkingen ved like. Håper du trives der borti.

    SvarSlett