tirsdag 10. november 2009

Kreativ hobby juleutfordring #2

Jeg deltar i kreativs hobby utfordring for å lage 10 julekort før 10. desember.

Her har jeg brukt stemplene.

God jul - gammel og Nisse med stor lue

Jeg liker denne nissen den er så utrolig søt med luen langt nede på nesa. Jeg har fargelagt ham med promarkere slik at jeg var sikker på at han ble skikkelig knall julerød. Bak nissen og hjertene har jeg bølgpapp sånn passe tilgriset med crackle paint og en slags puff liner jeg fant langt nede i en skuffe. Men den ble skikkelig stilig når den ble puffet opp så jeg puttet litt langs alle kanter når jeg var så godt i gang. Grangreinene er fra en punch av ukjent merke men det er i alle fall ikke Martha Stewart sin.

Selve "posen" er kuttet fra kraft kartong etter en template jeg fant i bloggen til 3ndy papir
Jeg tror også at det er de som har arket med røde ruter, men jeg er ikke helt sikker for jeg hadde bare en rest som ikke stod noe navn på.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar